pátek 2. března 2018

K porodu ...




... skoro nic nepotřebuju.
Na cestu podložku do auta.
Puntík z Fleru.
Ať neteče případně plodová voda na sedačku.
Z dokumentů mi stačí průkazka.
Vše mám v porodnici už vyplněné. 
První porod mi pomohla květová voda.
Hlavně při kontrakcích doma.
Drobné v peněžence od Jany.
Minule manžel potřeboval do automatu.
Na kolu. 
Gumičky a žvýkačky v plechokrabičce.
Inhalační tyčinka od Nobilis. 
Proti stresu. 
Kdo mě doveze do porodnice?  
Krém na ruce. Moje nezbytnost. 
Všude! 
Kapesníčky na slzy dojetí.
Nic víc u nás v porodnici není třeba.
Všehovšudy jsem tam u prvního porodu byla asi 4 hodiny.
Noční košile mi byla přidělena erární.
Po porodním sále i ve sprše bosky.
Deku na bonding mají ve výbavě. 
Připravená cestovní taška až na šestinedělí.
Tentokrát víc než kabelku nepotřebuju!



2 komentáře: