čtvrtek 23. července 2015

Meruňková




Ano.
Čtete správně.
Vidíte správně.

Peklo se. 
Zavařovalo se.
Meruňky.
Normálně bych vložila vystajlované fotky meruňkového koláče. 
Na skleněném podnosu od babičky. V pozadí s luční květinou. 
A co teprve ty cedulky na zavařeninách.
Ty by každá blogerka záviděla.

...ale ...

UMŘEL MI KABEL K FOŤÁKU!
Co teď?
Reklamace nepřichází v úvahu.
Musela bych vyhlásit blogerské prázdniny.
A hlavně ... co ta moje ratolest?
Než se foťák vrátí, tak mi vyroste do obludných rozměrů.
Kdo to zaznamená?

Abych se uklidnila, čichám k levandulovým pytlíčkům.
Údajně to pomáhá při hysterických stavech.
Hlásá gůgl.
Ha!

7 komentářů:

  1. Těším se na obludné stavy Andělky :D a mrzí mě tvůj kabel....čtečku nemáš? Mám ti nějakou koupit a poslat? Levandule je zaručená volba.....

    OdpovědětVymazat
  2. teda stavy - rozměry - já už jsem taky.... (sotva koukám, před chvílí jsme přišly z bazénu)

    OdpovědětVymazat
  3. Super....Ty jses dala na siti ? :) jses s tim delala ruco ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super....Ty jses dala na siti ? :) jses s tim delala ruco ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. :-D taky Tě žeru!!! Boží příspěvek! Ps: měla jsem na mysli dost podobný... O tom, jak se uráčila a dokonale mi po třech letech vykvetla orchidej, ale protože to nemám vyfocený, tak posílám fotky sklizně levadule...

    OdpovědětVymazat